En començar aquest viatge, el Govern devia de pensar que la gent creu tot allò que diu la propaganda. La veritat és que cap de les Illes no ha deixat de denunciar la manca de diàleg i d’arguments sòlids d’un full de ruta equivocat, mentre na Camps afegeix xocolata a les postres: “el trilingüisme permet a la classe obrera accedir a més llengües”. Quina barra!!
Com passa cada setmana, na Juana Mari no ha fet els deures (tampoc no deu tenir temps de llegir la premsa) i no ha sabut contestar quants de centres han visitat per a la valoració del TIL. No sé com s’ho farà per recuperar totes les assignatures suspeses d’aquests dos trimestres!!
A hores d’ara, solament ha intentat dur a terme un inefectiu canvi de rumb que no ha prosperat perquè no ha escoltat, ni per ràdio, ni de viva veu, les recomanacions d’itinerari d’ADESMA. Flexibilitat i doblers?? Afluixa, relaxa’t i, sobretot, afluixa la mosca!!!
Molts de responsables de les direccions dels centres públics ja han explicat la deficiència més greu d’aquest trajecte: no hi ha personal qualificat que pugui fer les matèries en anglès... Què no és vera?? Idò, com t’expliques els dos professors que heu hagut d’enviar a Alaior per a fer música a 1r d’ESO ?? Te sortirà ben car l’experiment si hem de posar professorat doble arreu!!!
La catàstrofe més evident és que els alumnes no tenen suficient competència lingüística, la qual cosa els duu a temaris escurçats i les famílies de l’escola pública no poden permetre’s classes particulars. Ai, ai, ai, que se’t veu el llautó d’una hora enfora!!! Que no domines gens el tema!!! Per cert, que has anat a les dues jornades de ponències organitzades per FASEDIB? Has agafat apunts? Has parlat amb els experts??
Avui dia els inspectors d’ Educació no són per aixecar acta dels forats que tapes malament sinó per controlar els símbols... Deixa ja de fer-nos perdre el temps i posa fil a l’agulla: investiga en Fernando Alcántara (tal i com demanen els pares) ara que n’has acceptat la dimissió!!! Au venga, embasta, repunta i “clos i girat”.
Que no era n’Estarellas, que ens enviava a fer costura?? Al final, només es tracta de tenir un bon patró, per mar o per terra...
Ja sabem que el verd no t’agrada i que no el recomanes als centres però ja no caldrà posar-nos de dol: la justícia ha donat la raó a una professora expedientada per vestir la camiseta verda!!! Començam a tenir jurisprudència múltiple a favor. Deu ser un senyal? un símbol de democràcia??
Tanmateix “les aigües molles foraden la pedra més dura”. El nostre degoteig d’accions fa passes envant i s’omple de la música de Lluís Llach, emocionat i avergonyit d’oferir-nos “venim del nord, venim del sud”. Perquè la nostra ruta sí és una ruta d’enteniment i de germanor. Perquè paga la pena
Reprenem el nostre camí i no s’hi valdran obstacles. Tenim, des de l’inici de la vaga, 10 punts de desencontre sense els quals l’escola pública no pot funcionar. Així doncs, i amb vent a favor, a tota màquina docents de les Illes !!! Tots en Marxa per l'Educació!!!
Com passa cada setmana, na Juana Mari no ha fet els deures (tampoc no deu tenir temps de llegir la premsa) i no ha sabut contestar quants de centres han visitat per a la valoració del TIL. No sé com s’ho farà per recuperar totes les assignatures suspeses d’aquests dos trimestres!!
A hores d’ara, solament ha intentat dur a terme un inefectiu canvi de rumb que no ha prosperat perquè no ha escoltat, ni per ràdio, ni de viva veu, les recomanacions d’itinerari d’ADESMA. Flexibilitat i doblers?? Afluixa, relaxa’t i, sobretot, afluixa la mosca!!!
Molts de responsables de les direccions dels centres públics ja han explicat la deficiència més greu d’aquest trajecte: no hi ha personal qualificat que pugui fer les matèries en anglès... Què no és vera?? Idò, com t’expliques els dos professors que heu hagut d’enviar a Alaior per a fer música a 1r d’ESO ?? Te sortirà ben car l’experiment si hem de posar professorat doble arreu!!!
La catàstrofe més evident és que els alumnes no tenen suficient competència lingüística, la qual cosa els duu a temaris escurçats i les famílies de l’escola pública no poden permetre’s classes particulars. Ai, ai, ai, que se’t veu el llautó d’una hora enfora!!! Que no domines gens el tema!!! Per cert, que has anat a les dues jornades de ponències organitzades per FASEDIB? Has agafat apunts? Has parlat amb els experts??
Avui dia els inspectors d’ Educació no són per aixecar acta dels forats que tapes malament sinó per controlar els símbols... Deixa ja de fer-nos perdre el temps i posa fil a l’agulla: investiga en Fernando Alcántara (tal i com demanen els pares) ara que n’has acceptat la dimissió!!! Au venga, embasta, repunta i “clos i girat”.
Que no era n’Estarellas, que ens enviava a fer costura?? Al final, només es tracta de tenir un bon patró, per mar o per terra...
Ja sabem que el verd no t’agrada i que no el recomanes als centres però ja no caldrà posar-nos de dol: la justícia ha donat la raó a una professora expedientada per vestir la camiseta verda!!! Començam a tenir jurisprudència múltiple a favor. Deu ser un senyal? un símbol de democràcia??
Tanmateix “les aigües molles foraden la pedra més dura”. El nostre degoteig d’accions fa passes envant i s’omple de la música de Lluís Llach, emocionat i avergonyit d’oferir-nos “venim del nord, venim del sud”. Perquè la nostra ruta sí és una ruta d’enteniment i de germanor. Perquè paga la pena
Reprenem el nostre camí i no s’hi valdran obstacles. Tenim, des de l’inici de la vaga, 10 punts de desencontre sense els quals l’escola pública no pot funcionar. Així doncs, i amb vent a favor, a tota màquina docents de les Illes !!! Tots en Marxa per l'Educació!!!