L'Assemblea de Docents, el passat 18 de juny de 2015, va interposar al Tribunal Superior de Justicía de les Illes Balears, quatre recursos contenciosos administratius contra els Decrets 34/2015 i 35/2015, que fixen els currículums d'ESO i Batxillerat, i contra les corresponents ordres d'aplicació.
A hores d'ara, els quatre contenciosos interposats per l'Assemblea de Docents contra els instruments de desplegament de la LOMCE, es troben a tramitació. Els contenciosos s'han admès a tràmit i s'han traslladat a l'administració perquè aportin l'expedient, oferint la possibilitat de personació.
La Conselleria d' Educació i Universitat ha estat requerida per aportar els expedients administratius. S'està, per tant, a l'espera del futur judicial pel que fa a l'efectiva aplicació, o no, dels currículums aprovats pel Govern de Bauzá.
Segons el contingut d'aquests expendients, es valorarà la sol·licitud al TSJ de les Illes Balears de suspensió cautelar d' aquesta nomativa.
Aquestes mesures jurídiques s'inscriuen en la línia d'oposició de l'Assemblea de Docents a la LOMCE, com la proposta al govern de Francina Armengol d'un Decret Llei per minimitzar al màxim els seus efectes per al curs 2015-16.
A hores d'ara, els quatre contenciosos interposats per l'Assemblea de Docents contra els instruments de desplegament de la LOMCE, es troben a tramitació. Els contenciosos s'han admès a tràmit i s'han traslladat a l'administració perquè aportin l'expedient, oferint la possibilitat de personació.
La Conselleria d' Educació i Universitat ha estat requerida per aportar els expedients administratius. S'està, per tant, a l'espera del futur judicial pel que fa a l'efectiva aplicació, o no, dels currículums aprovats pel Govern de Bauzá.
Segons el contingut d'aquests expendients, es valorarà la sol·licitud al TSJ de les Illes Balears de suspensió cautelar d' aquesta nomativa.
Aquestes mesures jurídiques s'inscriuen en la línia d'oposició de l'Assemblea de Docents a la LOMCE, com la proposta al govern de Francina Armengol d'un Decret Llei per minimitzar al màxim els seus efectes per al curs 2015-16.